eeeeeeeeeee Aslında sabah test yaptım negatif çıktı öğleden sonra kahverengi leke geldi. Regl oldum sandım ama aferdersiniz ped dolmadı şu an da da pembemsi acık kırmızı gibi yani lekeler var peçete sürdükçe geliyor. Regl 5 gün gecikti ama İkilemde kaldım test yapıp negatif görmekten korkuyorum