Lütfen böyle düşünüp kendinize zehir etmeyin, ben ilk öğrendiğim günden beri acaba yaşıyor mu acaba iyi mi bir sorun mu var diye diye kendimi yedim ve hep stresliydim. Şu an 21+3 teyiz ve çok şükür her şey yolunda artık o kadar takmıyorum yine korkularım var ama Rabbime bıraktım sizde öyle yapın en güzel günlerinizi heba etmeyin