Yahyaaliannesi ohoo bence seninki takılcak bişey değil. Ben hamileyim deyince kendi annem 1 ay konusmamıstı benimle , daha cok erken fln demişti halbuki evleneli 1 bucuk yıl oldu hamile kaldıgımda😂 suan cok şükür çok iyi aramız ama ilk 1 ayımı kötü geçirmeme sebep olmuştu, kaynana yine bi nevi insan cok dert etmiyo ama kendi annesi olunxa koyuyo insana 😊 bunu bile tatlı dille atlattım konuşmadım 1 ay boyunca, grip oldum sonra baktım kıyamamış bana. Bende hemen barıştım işte. Demek istediğim 3 günlük dünya, can sıkmaya değmiyo sen bebişini düşün stres yapma, su akıp yolunu buluyo bi bakmıssın hersey istediğinden kat kat daha güzel oluyor 😊😊