Havva001 ayyy biz de Kapadokya da otelde kaldık balayimizda orada eşim uyuz kaptı sonra bana bulaştı yeni evliyiz daha uyuz olup geldik balayindan her yerimiz sis kaşınıyor yepyeni yataklar çarşaflar ne yapacağımı bilemedim sonra araştırdım baya bı eczanede karışım buldum yaptırdık biz de iyy iğrenç bir şeydi. Eşyaları posetleyip balkona koydum 3 gün bekledi onlar da sonra 60 dereceyle yıkadım her yerleri sirkeli sularla yıkadım temizledim yere yatak yaptım orada uyuduk 3 gün o ilacı da sürüp. Kabus gibiydi ama geçti. Resmen savaştım ve kazandım uyuz harbiden çok kötü bir şey ya.