sureyya5190
@[silindi] Panorama için aynı şeyi dediler bana da. Ben burada bir posta okumuştum, bir hanımefendi kilolu olduğum için 13.haftayı bekledim, kandaki fraksiyon oranı düzgün çıksın diye demişti. Bebek DNA’sı anne kanında yeterli miktarda bulunmuyormuş erken haftalarda eğer kiloluysanız. Özellikle sordum, 85 kilo ve üstü için geçerli dediler, hatta 90-100 aralığı. 85 civarı genelde sorun olmuyor dediler. 84 kiloyum ben de şu an. Ben de 12+1de verdim, en ideal haftadasınız dediler. Ama sizdeki gibi bir riskten de bahsedildi. Hatta o gün kan sulandırıcı etkisi olan bir şey yemek bile etkili olabilirmiş, vişne, böğürtlen gibi meyveler, vişne suyu gibi meyve suları vs. Ücretsiz gelip tekrar alacaklarmış o durumda.