htc5858 Elfklhn iyi oldu söylediğiniz bende yarın gideceğim, sürpriz olmaz fiyat. Ama iyi bence yinede 1600 Dü zaten çok farketmiyor 1800 se
htc5858 ebruilker bende Aralık başı gitmiştim en son, yarın gideceğim inşlh, ama doğum fiyatlarını biz taa kasım ayında öğrenmiştik yeni yılda değişcek denildi o zamn da bakalım ne kadar olmuş
ebruilker htc5858 Bende doğumu orada düşünüyorum vefa hnm iyi bir doktor çevreye görede ücretler biraz daha uygun şubat başı doğumum İnşallah bakalım fiyatlar güncellenmişmi sizden haber bekliyoruz ☺
htc5858 ebruilker yarın kontrol var inşlh fiyatları öğrenirsek yazarım burdan bakalım ne kadar etmiş bizde merak ediyoruz, ama evet çevre hastaneler göre yine uygun fiyatları