bartulies Bebeğimin hareketlerini gece yattığımda 2-3 kez hissediyorum ama daha çok alt karnımda sertleşme (bebek dayanıyormuş hissi) daha çok oluyor özellikle bu sabah çok rahatsız edici bir gerilmeyle uyandım elimi karnıma attığımda top gibi bir tarafı semsert elime geldi bu 2. Gebeliğim hareketleri daha erken hissettim bunuda bebeğin başı poposu biryeri diye düşündüm ve aşırı şaşırdım lap diye elime geldi ama chat gbt rahim kasılması braxton hicks’miş bebek değil diyor bilen arkadaşlar varmı 🤷♀️😱
ezgi3452 bartulies ay ben de o haftalarda yaşamıştım çok korkmuştum yaklaşık 21den 23 haftaya kadar yaşadım sonra kendiliginden düzeldi. Magnezyum kullanırsan rahatlatir ya da her gün bir sade soda tavsiye edebilirim🤗 bu arada kabızlık durumuda benzer durumu yaşatıyormuş eğer öyle bir durumun varsa belki o da yapıyor olabilir canim🫶
Petibor Evet ben de yaşıyorum 2 haftadır 27.haftadayım. doktor normal dedi bazı günler sık olur bazı günler hiç olmayabilir rahim kaslarını eğitiyor yanında başka bir semptom( ishal, düzenli sancı vb) yoksa sorun yok dinlen geçer dedi bana
bartulies ezgi3452 ishal salgınına yakalandım geçti geçince bağırsaklarımda aşırı gaz ve kabızlığa döndü ondan demek bende bebek sanıp heyecanlandım 😞
Laleesra bartulies evet tam o haftalarda bende yaşamaya başladım sırt üstü yatarken karnımda bi sertleşme hissettim elimi koyduğumda taş gibiydi ama pozisyon değştirince hemen geçiyor rahatlıyor ama sırt üstü yatmamaya çalışıyorum çünkü o sertlik iyi bir şey gibi değil bide serklajlıyım kasılma zannetim doktoruma söyledim ama çok önemsemedi bu haftalarda olabilir dedi
Nuriay bartulies evet bendede toparlanma ve kasılma oluyor eğer magnezyum iki kez kullanıyorsanız günlük olmamalı mesela bende magnezyum kullanıyordum normaldı magnezyum bitdi ikinci kutuyu almadım sertleşme ve toparlanma başladı aslında durum şu rahim harekütlendikçe toparlanmaya müsait bi organ mesela diyelim doğumdan sonra rahmi yumrukla uyarıyorlar ya aslında bunun sebebi rahmin toparlanması için yapılıyor bebekte büyüdükçe aynı zamanda rahimde uyarılıyor ve tonus dediyimiz sertleşme toparlanma hissi oluyor böyle durumda magnezyum çok iyi kas gevşetici olduğu için baya yardımcı oluyo
Kukoss bartulies evet oyle ama magnezyum veriyolar cok erken sizin icin doktorunuzla konusun, ben 30. Haftada cok yasadim ve o sekildeyken nstye alinca sanci cikiyo serum taktilar kendi doktorumda magnezyum verdi o rahatlatti. Dedigim gibi sizin erken mutlaka konusun