Fatmagul14 Sivas’ta gidilecek yemin ederim ki kadın da erkek de doktor yok. Sırf konfor için medicanaya gidiyorum inan boşuna para veriyorum. Ünide savaş hoca olmuş olsa direkt ona gidecektim ama en son Ocak ayında gelecek diyorlardı. Geldi mi hiç bilmiyorum. Şu an gidebilirdim sadece ona şimdide ben 30+1 haftalık oldum zaten