Arven12 Selam kızlarr Transfer icin adet olmayı bekliyorum transfer hazırlıgına gecince ilac mı veriliyor veriliyorsa hangi ilaclar oluyor doğal siklus olsun istiyorum ama dr karar veriyor sanırım yine iğne kullanacak mıyım
Aycicegim Arven12 merhaba adetin 2.3.4 günleri farketmez kan veriyorsun sonra ostrojen başlatılıyor estrofem alıyorsun rahim duvarı kalınlığı için pıhtılaşma için corasprin kontrollere gidiyorsun transfer gününden 5 gün önce de Progestan başlatılıyor 6.günü de transfer oluyorsun