dln2712 Allah yardımcınız olsun şimdiden, çok üzgünüm. Ben de bebeğimi sonlandırma ile kaybettim. 8 ay olacak hala kendime gelemiyorum. Sezaryen doğum oldu benim. Suni sancı için de farklı şeyler okumuştum, kiminin hemen olmuş doğumu kiminin de saatler sürmüş. Ama psikolojik açıdan bebekle vedalaşmak gerekiyor sanırım. Bedeniniz onu bırakmaya hazır değil, o da ayrılmaya hazır değil. O anlamda zorlu süreç olabiliyormuş. Sancılar geldikçe halay çeker gibi eğile eğile yürüdüm demişti biri bir postta. Sanırım açılmayı hızlandırıyor. Allah yardımcınız olsun, bebeğiniz için de çok üzgünüm. Cennet kuşları, Rabbime emanet olsunlar 🙏🏻