hadiye28 Merhaba üç dört gündür geçmeyen bir kasık ağrım var acile gittim muayene kan idrar nst birşey çıkmadı magnezyum yazdı ama azalmadı bu şekilde yaşayan varmı normal mi
minikkalp_12 hadiye28 Ay Ocak ayında yazmışsınız belki de doğurdunuz bu durumu şuan bende yaşıyorum iki gündür vücudumda ağrı karnımda kasıklarım da bi ağrı yaşıyorum geçmiyor gelip gidiyor ağrılar çözemedim
ebraryl 22 haftalığım sol kasıklarıma ara ara ağrı giriyor Google a baktım bebek büyüdükçe baskı artıyor ve o da doğal olarak ağrı veriyor yazıyordu Siz öğrenebildiniz mi sıkıntılı bir durum mu ?
kargo Ben de bugun ayni sorundan doktora gittim kan ve idrarda bisey cikmayinca karin ultrasonu cekildi bagirsak hareketleri yavasladigindan cok fazla gaz birikip agri yapiyormus
hadiye28 kargo bana herseyi yaptılar asla bi açıklama yapmadılar e nabızdan ultrason raporunda bebeğin kafası asagıda yazıyor büyük ihtimal sol kaşığıma o baskı yapıyor
hadiye28 ArelinAnnesi1 benimde genelde kızlar böyle oluyo diyorlar 13 ünde randevum var inşallah ozamana kadar geçer çok etkiliyor hareketimi flan
kargo Bebek donerse belki agriniz azalir bana da ilac verilmedi zaten cok agrin olursa yuruyus yap parol ic dediler
kargo hadiye28 Allah allah bana iyi geldi sanirim sizin durum bebek kaynakli oldugundan yuruyunce agri artti
nahsen21 22 haftalığım bende benimde kasıklarımda karnımda ağrı oluyor ve baş dönmesi oluyor yaşayan varmı