Kev 2.gebeliğimde bebeğimi sonlandırma ile kaybettim, doğumum sezaryen oldu ilki gibi. 5 ay sonrasında tekrar hamile olduğumu öğrendim. Allah nasip eder de bebeğimi sağlıkla kucağıma alabilirsem iki doğum arası yaklaşık 14-15 ay falan olacak. 3.sezaryenim olacak. Bu arada doktora kontrollerimi yaptırmıştım, iç yaralar iyileşmiş, gebeliğe hazırsın demişti. Ondan sonra gebelik başladı.