duriskonunannesi tosbik_06 tesekkur ederim yorumun icin , bakalkm ben de kiz diyorum ama gosterirse 1 ay sonra belli olur ☺️ bir de ultrason resmi de vardi onu da bakiyorsun sanirim ,paylasayim mi ?
tosbik_06 zehra_mm yok canım eylülde kalmışsın cinsiyet öğrendiysen ve tahmin doğruysa yaz manasında dedim aslında sadece sana değil yazdığım kimse doğru yanlış demedi belki görürler diye yazdım :)
Birmucizeannesi tosbik_06 ilk kizima nisanda hamile kaldım ikinci kızıma eylülde bu bebisime yine eylülde hamile kaldım yasim 30 şu an
Birmucizeannesi tosbik_06 hamilelik yaşım ilk kızımda 23 yaşındaydım ikinci kızımda hamileligim başladığında 27 yaşındaydım canım
duriskonunannesi tosbik_06 hayirlisiyla olsun, icime dogan kiz ama iki kiz annesi olarak ikinciyi meyveyi de tatmak isterdim tabi ☺️