Ayy kızlar bir oğlum var o kadar çok istiyordum ki sağlıkla bi kızım da olsun diye çokta ümitliydim 😁🙃 ama dün öğrendim yine oğlanmış. Ama üzüntü demeyelim ama bi tuhaf oldum 20 haftadır çatladım meraktan. Bu arada lütfen inanmayın şu cinsiyet hesaplamalarına bende bütün testleri yaptım rus Çin maya takvimi bıçak makas tuz bilmem ne ovulasyon testiyle. Her şeyi planlı yaptık ve her şey kıza çıkıyordu 🤣😅 ama kısmetmiş sağlıkla gelsin bebişlerimiz