Arkadaşlar şu an da 25+1 im evet hareketleri çok fazla hissedemeyiz henuz ama benim bebeğimin çok hareketli olduğunu tüm doktorlar söyledi hissetmeye başladığım andan itibaren gündüzde olmak üzere çok fazla hissediyordum fakat 3 gündür çok az hareket ediyor gündüzleri hiç yok denecek şekilde gece 2-3 tekme sadece bu normalmidir ilk gebeligim bu arada
Ve bundan 1 hafta önce lekelenme yüzünden yatış yapılmıştı sonra ilaçlar verildi acaba ilaçlar yüzünden mi etkilendi bilemedim