dasdogengul Kızlar 16+0 da gittim doktor bayagi bi baktı kıza benziyor ama net birsey diyemem dedi bugün 17+4 olduk..başka bi doktordu bu baktı göstermiyor bilemiyorum kız olabilir dedi..20 haftada renkli ultrasona gir dedi esimin doğum günü yaklaşıyor ona sürpriz yapmak istiyorum.napmaliyim?sizde böyle olan varmi? Sizce nedir????
Tugba2626 dasdogengul yapacak bişey YOk ne zaman gösterirse o zaman öğreneceksin ben 22. Haftada öğrendim
Seda54 dasdogengul ben 20.haftada öğrendim canım benimki de göstermedi göstermezse yapabileceğin birşey yok yani
Nursemomm dasdogengul oğlum da çok erken görmüştük ama kızımda 21+larda renkli ultrasonda anca görebildik kızlar nazlı mı oluyor ne 😂
ozgurhayalim Ne diyelim ki yapacak bir sey yok bekleyeceksiniz. 2 fikir almışsınız zaten. Bizde 16+6da öğrendik.
Papatyapapatya dasdogengul hafta olarak aynıyız❤🌼bende daha bilmiyorum hiç tahmin bile yok...18mart randevum var inşallah artık öğreniriz...
Nursemomm Melek09 yok tamamen bebişlerimizin keyfinden bnm oğlumun bacakları hep açıktı ama kızım hep bağdaş pozisyonundaydı
Minejjan dasdogengul 16+2 de bariz belliydi bebeklede alakalı olabilir benimki kilodan çok hareket edemiyordu tosun paşam🙋😍
Nursemomm Melek09 zaten ben 16 dan önce yapılan tahminlerden bahsetmiyorum 14 gibi net olarak organ şeklini alır 15 ten sonrada bebeğin keyfine kalıyor artık
Nusema25 dasdogengul bana tahmin bile soylemediler net degil dedi bugun 20 haftaligim.yeni ogrendim beklemekten vaska.care yok kizim olacakmis🤗😍
Busrababuz dasdogengul kuzum kızdır o 🤣🤣 benimkide aynısını yaptı 20 haftayı geçtik gösterdi kız dedi doktor 🤣
Nursemomm Melek09 o haftalarda tahmin olur ya net olmaz bence beklenilmeli detaylı usg ye kadar netleşmesi için
Habibee dasdogengul kiz dir canim benimkide gostermedi bacaklari kapali dedi en son gittigimde kiz dedi doktorum