anneoluyorm Selamlar. Henüz doğru hesap yapıyorsam 4 haftalık bir bebek var, eşime söylemedim. Kimseye söylemedim. Eşime ne zaman söyleyeyim, doktora ne zaman gideyim? 🤩
nur_344 anneoluyorm hayırlı olsun 🌸1 hafta sonra felan gitseniz keseyi görürsünüz 5 haftalıkken görmüştük biz
Busranur_mnts anneoluyorm tabi beta baktır kuzum kese bebek vs görünene kadar 2 hafta geçiyor en az 2 3 kere kan vermen lazım değer nasıl sağlıklı artıyor mu diye
anneoluyorm @“dil_n”#p38992563 Betama bile baktırmadım 😄 sadece hesaplarıma göre bu şekilde son regl tarihime göre baktım
anneoluyorm anneoluyorm ama şöyle 28 Aralıkta yaptım, 31 ocakta yaptım ve bugün yaptım hepsi de silik çıktı. 🥹 vardır umarım
nur_344 anneoluyorm ben baktırmamıştım daha doğrusu baktıracaktım o hafta sağlık ocağında cihazlar bozuktu bende direk doktora gitmiştim ama bir kaç test yapıp hemde adetim gecikmişti o şekilde kan veremeden direk gitmiş oldum ☺️
anneoluyorm Busranur_mnts ilk ya acemiliğime denk geldi. Peki zaman geçsin mi hemen vereyim mi kan? Gecikme daha çok yeni
Busranur_mnts anneoluyorm hemen ver canım dediğin tarihlere göre testin koyulaşması lazımdı çoğu test yalancı da çıkartıyor hemen teste güvenip hamileyim demek insanı üzüyor sonradan ama inşallah vardır gebelik kan ver en kısa zamanda
gunes_22 anneoluyorm adetim 4 gün gecikti 28 aralıkta öğrendim test yaptım hemen çift çizgi çıktı şuna haftam sizinle aynı eşim dahil kimse bilmiyor Salı gününe randevu aldım umarım iyi haberler alırız 🙏🥰
glcn_61 Benim de daha yeni dört hafta olacak adete 2 gün kala test yaptım çok silik çıktı ertesi gün tekrar yaptım biraz daha koyu ama yine silikti kan verdim beta 52.7 çıktı salı günü tekrar çağırdı doktor bence pazartesi salı git doktora beta baktır
ebrudefnee anneoluyorm her hastane bakmıyor ama çoğu hastane bakıyor ben 2. Gebeliğimi acilde kan verip öğrendim verdikten 2 saat sonra sisteme düştü
Busranur_mnts anneoluyorm acile gidersen direk gebelik için kan vericem deme başım dönüyor midem bulanıyor kustum vs de doktora da adetim 4 5 gün gecikti gebelik şüphem var de kan alırlar 2 saate çıkar
ebrudefnee anneoluyorm ilk gebeliğimde kan verdim 1 gün sonra doktor kontrolüne gittim gittiğim akşam eşime haber verdim bi tek anneme söyledim diğer herkese sonradan söyledik şimdi 2. Gebeliğim test yaptım pozitifi görünce kan vermeye gittim kanda netleşince akşamında eşime haber verdim 1 hafta sonra da randevuya gittik bulunduğum şehirde hemen randevu bulunmuyor ondan ama kan verip netleştirmeden eşinize söylemeyin bence