Melooom0203 Kızlar özellikle koca karı dediğimiz eski kadınlarımız anlıyormuş bi fıkrı olan varmı rahim kayması hakkında
mahperiii2 Melooom0203 Ben gittim şifacı kadına bana da rahmin kaymış dedi hatta bitkiden fitil yapıp verdi hala kullanıyorum
bsrelif Ben ilk gebeliğimde rahmim kaydı sandım meğerse hamileymişim. Hatta eşime tekniğini öğretmiştim öyle biraz rahatlamıştım. Sonra eşim öğrenince iyi ki çocuğa bir şey olmamış diye gülmüştük