Alya16 ilk defa duydum çok saçma sanki eşinizde dalga amaçlı demiş gibi ilk bebeğimiz kız oldu ben koydum şimdi 2. Ye hamileyim oda erkek olursa eşim koyacak tabi ortak kararla çünkü kızımızın ismini koyarkende bu olsun mu demiştim tamam demişti ama Buda kız olursa ismi hazır gene ben buldum 😅😅 erkek olursa eşim bulacak ama bu tarz isimler bulursa bende koydurmam