Kızımın ismini ben koydum hep erkek olursa ben koyacağım demişti bende tamam demiştim bir kaç isim söyledi içime sinmedi şimdi benim beğendiğim bi isim var olsun dedi eşim. Eşinizin beğendiği isimle çok dalga geçerler çok daha güzel isinler varken bence biraz saçma bi isim