glcn_61 Merhaba kızlar yeni yıla hamile olduğunu öğrenerek giren var mı 8 yıl aradan sonra 3. Gebeliğim ilk gibi heyecan var🫠😅
aslans glcn_61 Ben öğrendim. Bugün doktora gittim. Kese var ama henüz bebek yoktu. Doktor henüz çok küçük dedi kan verdim sadece. Bakalım inşallah sağlıkla doğar sorunsuz ilerleriz
gunes_22 glcn_61 28 aralıkta öğrendim 2. Olacak inşallah henüz kimse bilmiyor önümüzdeki Salı kontrol aldım umarım iyi haberler alırım 🙏Sizlerde tabiki 🙏🥰
violetpencil benimbebegimm merhaba sizin hala adet ağrılarınız devam ediyor mu benim her an olacakmış gibi ağrıyor 5+1
glcn_61 violetpencil evet hala kasık ve bacak ağrılarım ara ara oluyor ve normal 😊 bir de üşüme titreme geliyor arada adette de olurdu
benimbebegimm violetpencil evet hergün oluyor devam ediyor bende korkuyorum ama yaşayan çok varmış bu ağrıları galiba bebek yerleştiği için oluyormuş 🩷
nazlikaya_ Rabbim evlatlarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Bende bugün öğrendim ilk hamileliğim 🥹
glcn_61 violetpencil aynı durumdayım asla ısınamıyorum eşim delirmişsin sen diyo kombi 50 de yanıyo ama ben üşüyyorum🤣