Kızlar rotayı kızımda yaptırmıştık o ağızdan veriliyordu 2.dozu evde kendim vermiştim şimdi oğlum için sipariş verdik bu sefer aşı olarak gelmiş. Artık hep mi böyle geliyor yoksa ister aşı olandan ister ağızdan verilenden alabiliyor muyuz? 4sene geçti üstünden bi bilgim yok. Eğer artık hep aşı olarak geliyorsa pazartesi yaptıracağım. Yardımcı olur musunuz?