bsrgzll Kızlar aşşırı üşüyorum 2 3 gündğr elim ayağım buz gibi aska ısıtamıyorum kan değerlerimde güzel çıktı sadece ferritin 19 larda gebelikte 30 40 olması gerekiyormuş napıcam aranızda yaşayan var nı bunu evde sıcak
dtgc Bende ısınamıyorum ya herkes rahat rahat dolaşıyor ben kat kat ama yinede buz gibiyim Erkek çocukta böyle olur diyorlar ama bilemiyorum 🙈