simgemomy Kızlar selam normalde regl tarihim yarın ama ben dün kan testi verdim 132 çıktı, ama akşamdan beri ara ara şiddetlenen sancılarım oluyor normal mi ne yapmam gerek bilgisi olan yazabilir mi
glcn_61 simgemomy benimde oluyor canım bazen adet ağrısı gibi bazen batma şeklinde gayet normal ama geçmeyen keskin ağrılarsa doktora görünmende fayda var