zzehra2727 Önder hocaya 6+5te gittim bebeğimin kalbinin yavaş attığını söyledi riskli yakın takip gerekiyor dedi ben ilk bebeğimide kalp durması sebebiyle kaybettim o yüzden çok endişelendim biraz yoğun doktor soracağım soruları bile acele acele muayene olduk gibi oldu ve unuttum. 2gün sonra deniz hocaya gittim kalp atışı gayet güzel dedi ama ben yine de tedirginim zaten daha başındayım bir de hilal hocaya gitmeyi düşünüyorum