Depresif_polyanna oluyor canım bebek büyüyor bu yüzden normaldekinden genişleyen rahmin bağları sebep oluyor buna bide bebişin karnında kendine yer arıyor da olabilir benim agrım kasıkla göbek deliği arasında oluyordu bebeğin kendisine yer arıyor annesi demişti doktorum ama çok şiddetliyse bi doktora görün derim 🤰🏻