ayseytm iki hamileliğimde dualar ettim çok ağladım , ama malesef ikisindede ağzım bile yetmiyo artık yani .. nasıl bir istemek anlamıyorum, hiç tiksinme gelmedi .. oğlumda daha az içiyordum günde 6-7 , sağlıklı doğdu çok şükür ama birçok sıkıntıda çıkabilirdi insan bunu bile bile nasıl yapar kendime şaşırıyorum.. şuan kızıma hamileyim gene içiyorum hemde eskisinden fazla. Biri bana çok içiyosun dedikçede inadım tutuyo kulaklarımdan tüttüresim geliyo.. kime inat yapıyosam🤷♀️ Allah sağlıkla kucağımıza almayı onlarada bi sorun bırakmamayı nasip etsin inş..