gebesbiranne mkk867_ 28 haftalık olduk canım ben bu hafta ayarlamaya başlıyorum ağırlaşmadan rahatça yıkayıp ütüleyip hazırda tutucam erken doğum falan olur telaşe etmek istemiyorum
Sennurklc1 32 de herşeyi hazırladım ama yanımda annem vardı ütüyü falan o yaptı bence bu kadar beklemeyin ağırlaştıkça çok zor oluyo