aysegulll000 İkili taramada erkek gibi dediler ama hâlâ göstermiyor kendini 13 haftalık olduk sizce kız olabilir mi değişebilir mi
prensess2666 aysegulll000 13+4 te cinsiyetini kız olduğunu öğrendim doktorum 2 kere baktı pozisyon güzeldi ikili tarama için test verdim bende bekliyorum cinsiyet orda ne çıkacak diye
ecemk94 aysegulll000 ikili taramada cinsiyet belli olmaz ki. Bebek pozisyonu uygunsa görünebilir sadece
burcuo aysegulll000 Tarama testi cinsiyet göstermiyor diye biliyorum. Haftalarımız yakın, o haftada net söyleyemediyse kız olma durumu olabilir. Oğlumu hemen 12.haftada söylemişlerdi ama kızımı 18de net öğrendim 😊
kiraztos aysegulll000 12 haftalıkken tarama testine gitmiştim doktora cinsiyet sormamıştım kendisi görmüş olmalı ki %80 cinsiyeti kız dedi 34 haftalık oldum halâ kız diyorlar
ecemk94 aysegulll000 illaki bi tahmini vardır ama emin olmadan kesin konuşmak istememiş olabilir. Bizimki asla göstermediği için 20.haftada anca öğrenmiştik 😅