Merhaba kızlar ben aşırı derecede grip oldum sırt bel ağrısı halsizlik bogaz ağrısı üşüme ve burun akıntısı ne yapmam gerekiyo ilaç alamıyorum hamile olduğum için ilçede yaşıyorum sağlık ocağına gidecektim ona da halim yok bebeğime bişey olur diye korkuyorum tarif yada bi fikir verebilecek olan var mı