Merhaba kızlar, happykids’e geçiyorum. Gitmeden gebelikte kendi yaptığım hataları siz de yapmayın diye sıralamak istedim:
- Herşeyden önce ben 20. Haftalarıma kadar felaket takıntılıydım. bebek hareket etti etmedi, bugün yeterince beslendim mi beslenmedim mi vs stres yapmayı lütfen bırakın. Bebeğiniz ve onu koruyan eşi sandığımızdan daha güçlü ❤️
- Olumsuz postları okumayın, çevrenizde olumsuz doğum hatırası anlatanları dinlemeyin. Herkesin gebelik deneyimi kendine özel.
- Sağlıkçı değilim ama edindiğim tecrübede kan, yeşil veya kokulu akıntılar, su gelmediği sürece çok ciddi birşey olduğunu sanmıyorum. Bir de hareket takibi önemli tabi. Tahlillerinizi sağlık ocağında düzenli yaptırın ve doktorunuza sonuçları mutlaka gösterin. Ayrıca bebeğinizin hareket etmediğini düşünüyorsanız tatlı birşeyler yiyip kuvvetli öksürüp solunuza yatın ve bekleyin. Bende işe yarıyordu.
- Örneğin dişiniz ağrıyor antibiyotik kullanmanız gerek, tiroidiniz yüksek çıktı ilaç kullanmanız gerekli. Korkmayın. Bunlar bizim başımıza geliyor sanıyoruz ama aslında yaygın şeyler. Ben hepsini kullanmak zorunda kaldım. Çok şükür bebeğim şimdi sağlıkla kucağımda. ❤️
- Annelik içgüdülerinize güvenin. Vesvese, kuruntulardan bahsetmiyorum kalbinizin size söylediğine güvenin. Bir önceki doğum hikayemi anlattığım postta bunun ne kadar önemli olduğunu görürsünüz. Hepinize sağlık, mutluluk dolu bir yıl diliyorum 🌼