Kızlar 35 haftalık hamileyim gebelik şekerim var diyetle devam ediyorum ama arada ufak tefek kaçamak yapıyorum iki gündür canım cips çekti yedim bide kek falan bazen de korkuyorum bsey olurmu diye teselli verin arada sizde yapıyormusunuz bişey olmaz dimi