ceylannnn12345 Ben de aynı durumu 15. haftada yaşamıştım. Gelişimi 2 hafta geride kalmıştı ve kalbi durmuştu bebeğin. Öncelikle size suni sancı verecekler, rahim ağzına fitil koyacaklar. Bundan 3 saat sonra dil altı ilaç verecekler. Ondan 3 saat sonra tekrar. Ta ki rahim ağzı açılıp da bebek çıkana kadar. Öncelikle suyunuz gelecek, sonra epey sancı olacak 1 2 saat, sonra bebek çıkacak. Bu noktada kanama hızlanıyor ve sünger gibi bir doku dökülüyor korkmayın. Hazır rahim ağzı yumuşak ve açıkken de kürtaj yapıp kalan parçaları temizlerler. Belden uyuşturma veya tam anestezi yaparlar. Bir gece antibiyotikli ve ağrı kesicili serum ile hastanede yatar ertesi gün çıkarsınız. Ağrı maksimum 2 gün sürer sonra toparlarsınız. Kanama uzunca bir süre devam ediyordu ama kaç gün olmuştu hatırlamıyorum, kürtajdan 40 gün sonra da tekrar adet görmeniz gerekiyor. Onu gördüğünüzde düzene girmiş olursunuz .
Beni psikolojik kısmı zorlamıştı, ağrı vs çok değildi, reglin biraz ağırlaştırılmış hali gibiydi.
Çok geçmiş olsun. 🙏🏻💐