Serap_uguz kalkar kalkmaz iştah yok. 1 saat geçtikten sonra kahvaltı yapabiliyorum. Çalışıyorum bide. Evde hazırlıyorum kahvaltımı iş yerinde yapıyorum mecburen. Ufaktan mide de yanma desem değil bulantı desem değil acıyomuş gibi bi his oluyo 🙄 bulantılarım başlamadı ama tiksinmelerim var.