anne426 Merhaba kızlar bir oğlum var Allah nasip ederse bir ay sonra ikinci oğlum olacak. İlk bebeğimden bayağı kıyafet kaldı. Yıkayıp saklamama rağmen bazılarının üzerinde sarı lekeler var beyaz sabunla yıkayıp makinaya attım ama sarılıklar geçmedi. Nasıl temizlenir yardımcı olur musunuz neyle yıkamalıyım.
Nurozi anne426 ben e bebekteki baby me leke çıkarıcı tozu kullanıyorum leke falan kalmıyor şans verebilirsiniz
aslhnmrt-6 anne426 benimde 5 yıl öncesinde kalanlar vardı elite home marka bitkisel toz aldım çamaşır tozu olarak geçiyor bir ölçü koyuyorum leğene kaynar su döküyorjm üstüne geceden lekeli olanları koyuyorum sabaha tertemiz
Visneliturtam2 anne426 ben de senin gibiyim şuan bir ay sonra 2. Bebeğim gelecek tertemiz kıyafetler sandık lekesi olmuş ebebekten baby me nin toz leke çıkarıcısını almıştım bir kovaya aralarına serperek kıyafetleri doldurdum üstüne bir kaç litre kaynar su döktüm köpürdü çok güzel bir gece bekletip ertesi gün bebek çamaşır sabunuyla yıkadım makinede tertemiz oldular 👍🏻 hemde fazladan kimyasala gerek kalmadan
carolina07 anne426 rossman de Dr. Beckman diye bi leke çıkarıcı var onu kullanıyorum gayet güzel leke çıkarıyor
Mamiko_2020 Çamaşır sodası,Arap sabunu,bulaşık parlatıcısını karıştırıp lekeler üstüne sürün bi kova içine koyup üstüne kalan karışımı dökün ve sıcak su ekleyip bekletin saappssarrıı olucak su resmen sizde şaşıracaksınız 🥰leke meke kalmaz ☺️
anne426 Mamiko_2020 bulaşık parlatıcısını çok leke üzerinde kullanıp memnun kaldım ama kıyafette kullanmak aklıma gelmemişti teşekkür ederim ✨
aslhnmrt-6 anne426 evet bir çok da muadili var my rabbit yada diğer arkadaşların dediği gibi e bebeğin toz sabunu
anne426 penbe_karisi çok vardı atmaya kıyamadım yıkayıp üyüleyip saklamıştım öyle görünce üzüldüm geçer inşallah✨