Elifball Bulantı maalesef geçmiyor ama zorlayıp folik asiti kullanın derim zaten 12-13.hafta gibi kesiliyor. Ben bebeğimi beyin anomalisi sebebiyle kaybettim. Alakası yok ama ceviz yesem beyni gelişir miydi diye bile düşünmüştüm çünkü insan bir sebep arıyor ve ilk kendini suçluyor. Çok zor zamanlar geçirdim. Şu an gebeliğimi riske atacak hiçbir şey yapmak istemiyorum o sebeple. Lütfen korkutuyor gibi algılamayın, asla amacım o değil ama iki tarafı da görmüş biri olarak naçizane tavsiyemi söylüyorum. Spina bifida diye bir omurgalarla alakalı hastalık var, folik asit eksikliğinden kaynaklanabiliyor. Allah göstermesin, inşallah her şey yolunda gider ama işinizi şansa bırakmayın derim. Folidoce önermişti bana doktor. Eczacı da genelde gebeler bunları akşam alıyor dedi uykudan önce. Çok kusuyorsanız folik asit zaten fazlaca etkilemez sizi, ondan bağımsız kusuyorsunuzdur. Allah yardımcınız olsun