anethole benim ikinci erkek sanırım, doktorumuz %70 erkek demişti, salı günü kesin öğreniriz. Ben Kıvanç çok istedim açıkçası ama hep eşim yanaşmamisti. Dün rüyamda bir isim gördüm, eğer erkekse onu koyacağım, böyle şeylere çok inanıyorum çünkü, kendi ismini kendi sectigine yani. Ki hiç ama hiç aklımda olmayan bir isimdi.
Eşim mutlaka 2. İsmi olsun istiyor, 2. İsmi de ona bırakırım eğer gerçekten erkekse. Artık o düşünsün 😂