Kızlar hamilelik öncesi hazırlık listesinde bence kesinlikle isim de eklenmeli. 9 ay bunu düşünmemiz için yeterli değil. Hamilelik planlayan bacılarıma şiddetle tavsiye iki cinsiyet için de isim belirlesinler.
Ben doğduktan 15-20 gün sonra ailem ismimi koymuş. İfşa olmamak için takma adımı söylemicem ama sevimli bi isim takmışlar. Bebeğim doğar doğmaz anasının kaderini yaşayacak diye endişeleniyorum 😅 İsmi hem Türkçe olsun istiyorum hem de popüler olmasın. Şuan gündemde çok güzel isimler var ama herkes aynı isimleri koyuyor gibi. Biraz da anlamlı olsun istiyorum bir hikayesi olsun. Ne kadar zormuş isim seçmek 😩😭😭