runcet Kızlarınızın adının yanına bir isim daha eklediniz mi yoksa sadece İpek mi koydunuz? Bu konuda çok kararsız kaldık da 🫠
orgunaryus runcet sadece ipek koyacağız biz iki isim sevmiyorum ben , genelde tek isimle hitap ediyor zaten herkes
mavinarsuyu runcet Nil İpek adı 🫶🏻 İki isim çok kullanışlı değil özellikle ikiside uzunsa ama Nil İpek birbirini tamamladığı için çok hoşuma gitmişti. İki isimle sesleniyor herkes.
runcet orgunaryus Evet tek isim daha güzel ama çok kararsız bir insan olduğum için acaba 2 mi olsa diye de düşündüm 🥲 Sanırım en son tek isimde karar kılacağız
elifakylclk mavinarsuyu nil ipek koymayı düşünüyorduk ama bir şarkıcının isimi diye içime sinmedi :) ipek asya son kararımız oldu bizim 🫶
mavinarsuyu elifakylclk Ben öyle bir şarkıcı olduğunu sonradan öğrendim ☺️ Şarkıcı ismi olması pek rahatsız etmedi. Asya’ da çok hoş 🌼