kızlar döngümün 59. günü siyah bi kan geldi sonra soluk pembe akıntı geldi 60. günü de pembe kanlı akıntı oldu devamı gelmedi hiç bugün hem hormon testi yaptım hem beta ya yarın çıkacak ya da pazartesi günü sorum şu ki gebe olabilir miyim gecikmemin 1günü negatif çıkmıştı böyle bu kadar gecikip gebeliğini yeni öğrenen var mı ?
sancı sırt ağrısı şikayetlerim mevcut