fatos0150 Merhaba hanımlar 3 gün önce betam 66 ydı bugün sabah kan verdim 188 ama doktor düşük kimyasal olabilir dedi başına böyle bişe gelen var mı sizce kimyasal mı
5tk fatos0150 hayir sen içini ferah tut bence güzel artış var 2 günde bir takip et yükselmez yada düşerse o zaman düşünürsün şu an için olumsuz düşünme bence🌸
bsra_ylmz61 fatos0150 benim de 60.400 Du iki gün sonra 127.000 olmuştu benim pıhtılaşma sorunum var hemen iğneye başladık böyle bir sorunun varsa bekleme canim
Ceku256 fatos0150 benim 2 gün arayla 102-167-305 gelmişti hiçbir zaman 2 ye katılamadı bebeğim sağlıkla doğdu çok şükür
fatos0150 bsra_ylmz61 Canım öyle bir sorunum yok ama geç döllenme benimki ondan da olduğunu düşünüyorum ama yine de aklıma takıldı sormak istedim
zehraguner220gmailcom Kizlar merhaba benim adetime 4 gün var ama bir haftadir gebelik belirtileri karşılaştık ve bugün bitane test yaptım ve silik çıktı yarın kan vermeyi düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz yada buna benzer olay yaşayan varmi