Svvv Kızlar bugün gebelik okulunda bir şey öğrendim size de söylemek istedim. Son haftalara doğru normalde bebeğin baş aşağı durması gerekiyor ama bazı bebekler dönmüyor bunun için ebemiz dedi ki bebek sıcak tarafa doğru döner dedi o yüzden aşağı dönmesi için karnınızın üst tarafına yani bebeğin başı yukardaysa oraya buz torbası koyun yada karnınızı mutfak tezgahına doğru dayayıp öyle bulaşıkları halledin dedi. Benim için güzel bir bilgiydi sizinle de paylaşmak istedim 💕
brcmntrc Svvv bu bilgiyi keşke ilk gebeliğimde bilseydim denerdim 😂 sezeryan oldum makat gelişli olunca 🥹
XBirmelekannesiii Svvv vallahi canım benim son haftaya kadar bebeğim terste yani buradakiler yapsın diye demiyorum tabii ki de ben denedim siz denemeyin bir şey bizim eskiden köyde annelerimiz öyle yaparmış bol buharlı suyun içine girdim bir tane tam kalıp sabun gobegimi iyice yukarıdan aşağı sabunla sabunla o bebeğimin görünüşünü bile gördüm yani karnımdaki hareketleri bile gördüm ve bebeğim o şekilde dönmüştü
Havin49_ brcmntrc dönmeyen bebek napsan da dönmez istersen elini içine koy yine döndüremezsin nasıl geleceklerini kendileri seçiyorlar
Svvv Havin49_ vallahi bilmiyorum canım ebemiz uzman bir ebe çoğu kişide oldu dedi yine de denemekte fayda vardır belki faydası olur
Havin49_ Svvv yani tabiki bilgi alışverişi güzel bişey sadece arkadaş üzüldüğü için bende dönmek istemeyen bebeği uzman değil kim dese bile dönmez bebek nasıl gelmek isterse o şekilde gelir tabiki denemekten zarar gelmez😍
Svvv Havin49_ aynen öyle Rabbim ona onu nasip etmiş öyle doğum gerçekleşmiş inşallah herkesin gönlüne göre olsun 🌸
Svvv brcmntrc canım senin de nasibin oymuş sağlıklı olun yeter. Boş yere yapılmıyor zaten sezaryen üzmek istemezdim kusura bakma sadece bilgi vermek istedim hakkını helal et 🌹
brcmntrc Svvv yok canım estağfirullah, böyle bilgiyi bende duysam paylaşmak isterdim elbette :) ben herşeyde bi hayr vardır diye bakarım hep belki de vajinal doğum olsaydı farklı komplikasyonlar gelişecekti. Rabbim en iyisini bilir, üzülmüyorum ben :)
Svvv XBirmelekannesiii doğrudur canımm sıcak suyun da faydası olmuştur bu da değişik bir dönüş hikayesi olmuş😇