Canım benim bebeğime de şurası geri kafası geri 2,3 hafta dediler .gayet normal, zeki bir çocuk 3 yaşında bazılarından iyidir İngilizcesi hiç merak etme bu gerilik dedikleri şey şu: 100 kadını baz alıyorlar ve bebeklerinin vücut oranına bakıyorlar senin bebeğin farklı bir bebek halbuki. Ben çok minyon bir bebekmisim çok kilo almamışım bebekligimde bebeğim de öyle. Kendini hiç üzme.