İyi akşamlar kızlar cevap verirseniz sevinirim dört aylık evliyim 1 Aralık’ta adet oldum 5 Aralık’ta adetim bitti günaşırı ilişki denedik normalde adet tarihim 29-30 aralık olması gerekiyordu ama olmadı dört gün gecikti testi yaptım ayın 30’unda ama negatif çıktı bugün de kahverengi leke ve pembesi leke geldi. Yerleşme kanaması dedikleri şey bu mu ya da neden gelir bilemedim. Testi derken yapmıştım biraz galiba o yüzden negatif çıktı kasıklarım da göğüslerimde ağrı var