Hayır hiç korkma. Bende 12 hafta olmadı 12.hafta senin gibi kahverengi leke geldi. Çok çok azdı. Progestan verdi vajinal olarak kullandım iki gün sonra kesildi. Kahverengi leke eski kan. Yerleşme kanaması dedikleridir. Bende küçük bir kanama alanı vardı bebeğe yakın değildi. Sadece yükseklere uzanma, bol bol dinlen, ilişkiye girme. Doktorun ne dediyse onu yap. Korkutma kendini. Miktarı çoğalır ya da rengi kırmızıya dönerse kesinlikle doktora git. İçini ferah tut 🥰