aysegulmustafa Bir akrabamız koymuştu, nispeten uzun isimler de. Çocukları çok zor oldu senelerce uğraştılar, kendileri bi isim koydu, babaanne başka isim istemiş, maddi olarak destek olan bir büyükleri başka isim vermiş derken kimseyi kırmayalım diye soyisimle birlikte 4 isim oldu. Çocuk için çok zor oluyor bence. Sınavlarda falan kodlama vs açısından da gereksiz geliyor bana. Zaten genellikle tek isim kullanacaksanız yük yapmasanız daha iyi olur derim