aseldfne Arkadaşlar şuan 19+2 hamileyim bu bogmacalı karma, aşıyı hangi haftalarınızda oldunuz 20 den sonra olmak daha iyimiş doğru mu acaba
aseldfne Suan erken ozaman ebe devamlı arayıp cagırıyor doktoruma sorucam dedim onlar neden erken yapmak istiyorki
nilaykrk Önce tabii ki kendi doktorunuz ne derse o. Benim doktorum 32. haftaya kadar yaptırabilirsin demişti. 32. haftada yaptırdım bende.
aseldfne Ayrıntılı için perinatoloji doktoruna gidcem 21 de onada sorup öyle yaptırıyım daha mantıklı olur gibi demi