bir_ANNE44 ben hem çocuk doktorumuza hem kendi kadın doğum doktoruma sordum bu konuyu, güncel araştırmalar son trimestera kadar dahil emzirmeye devam edilebileceği yönünde seklinde bir cevap aldım. Benim gebeligim rahim yapım sebebiyle riskli geçiyor olmasına rağmen doktorum emzirmeyi kesme gereği görmedi, yalnızca kanama veya ciddi bir geçmeyen agri oluşması durumunda emzirmeyi kesebilecegimizi söyledi. Karnimdaki bebeğim de hamileliğin ilk başında tam 3 hafta gerideydi en son kontrolde tarihini yakalamıştı, geri kalma gibi bir durumu da olmadı yani.
Bilemiyorum başka doktorlara da danışmanlısınız bence.
Bebegim meme bağımlılığından dolayı yemek yemediği ve sırf emmek için uyku bile uyumadığından dolayı onun için en doğru olanın memeden kesmek olacağını düşündüğüm için kestim ben emzirmeyi, bebeğimin böyle bir durumu olmasaydı emzirmeye devam ederdim de ayrıca