lelesbaby__ bende 29+4 hamileyim tüp bebek tedavisi ile belirtiler çok değişken ben 4 kere transfer oldum iki kere pozitifi.gördüm negatif olan transferde belirtim çok daha fazlaydı belirtilere aldanmayın pozitif olandada hiç bir belirtim olmamıştı, hareketlerinizi kısıtlayın benim pozitif transferlerimde ben 1 hafta boyunca uzandım sadece lavabo ve yemek için kalktım ,inşallah gönlünüze göre olur beslenmenize dikkat edin