annenij bazen olabiliyor kendini çok zorlama yat dinlen ağır iş yapma lekelenmeni de takip et ben de 13 haftalık hamileyim çok nadir de olsa hala geliyor çok çok fazla olmadıkça yatıp dinlenmek iyi geliyor ben progestan da kullanıyorum eğer normalin dışında olursa doktoruna haber vermeni öneririm canım